My week in pictures #18

This week in pictures features my very first meetup with Melbourne based Travelette Sophie in 3 years on Monday, MyFest on Tuesday and geek conference Re:publica from Wednesday to Friday, including a Ruhrpott-Reunion with Simon and a speech from German government spokesman Steffen Seibert. Saturday I headed to Prague with a totally great bunch of people to see Woodkid and Whitest Boy Alive at Electronic Beats Festival. More on that soon on Travelettes.

[soundcloud id=’16013315′]

 

Schlagwörter:

Nina

Designerin, Illustratorin, Fotografin und Flummiweltmeisterin. Mehr Infos über mich und den Blog gibt es hier

Das könnte auch was für dich sein

  1. Antworten

    heike

    7. Mai 2012

    Das ist ja mal eine Woche! Wahnsinn! Und ich mag deine Instagrams sehr sehr. Vor allem das Konzertbild ist der Knaller. Ich muss zugeben ich bin doch überrascht, dass es möglich ist ein so scharfes Konzertfoto damit zu machen. Ich war seit dem 4s nicht mehr auf einem Konzert 🙁 Ich bin gespannt auf deinen Artikel…

  2. Antworten

    Christine

    7. Mai 2012

    Schöni! 🙂 Vor allem der Frank 😉 Haha

  3. Antworten

    Anamayya

    7. Mai 2012

    One of my favorite songs. 🙂

Hinterlasse einen Kommentar

WEG MIT
§219a!